TikTok je sociální síť, která v posledních letech dosáhla velké popularity a získává si stále více uživatelů. Jedná se o aplikaci pro sdílení krátkých videí, která uživatelům umožňuje vytvářet, sdílet a prohlížet videa různých žánrů. Je oblíbená zejména mezi mladými uživateli, ale stále více si na této platformě nachází své místo i starší uživatelé. TikTok […]
První díl marketingové akademie ve spolupráci s Eshop-rychle jsme věnovali novému Google Analytics 4, který od 1. 7. 2023 nahradí aktuální Google Analytics Universal. Google Analytics 4 přináší celou řadu inovací a změn, proto jsme na toto téma připravili online webinář, během kterého vám všechny novinky srozumitelně vysvětlujeme a jehož celý záznam je nyní k […]
Provozujete e-shop a stále tápete v množství marketingových nástrojů, jako jsou PPC reklamy, SEO, reklama na sociálních sítích a nevíte, který zvolit a jak správně jej využít? Zajímáte se o novinky z online světa a rádi se učíte novým věcem? Pokud ano, jste na správném místě! Naše nová marketingová akademie je tady! Díky spolupráci s […]
Znáte KPfitness? Pokud ne, tak brzy budete! Jedná se o obchod se sportovní a zdravou výživou a fitness doplňky sídlící v Hodoníně na jižní Moravě. Hlavní předností e-shopu je naprosto skvělá zákaznická podpora, která dokáže zákazníkům poradit v každé „fitness situaci“. A nejen to! Může se pyšnit také výčtem prodávaných značek, jelikož většina podobných e-shopů […]
PPC reklama je v současnosti jedním z nejefektivnějších kanálů online marketingu pro generování tržeb či poptávek. Současně je však oblast PPC reklamy velmi obsáhlá a dynamicky se mění. Neuplyne týden, kdy by do platforem Sklik, Google Ads či Facebook Ads nepřibyla novinka nebo se nezměnila možnost jejich využívání. A proto se každý, kdo to s […]
PPC reklama je jedním z nejvýkonnějších typů internetové reklamy. Zkratka PPC znamená Pay Per Click neboli platba za proklik. Za PPC reklamu tedy platíte až ve chvíli, kdy na ni někdo klikne. PPC reklamy se nastavují v PPC systémech jako např. Google Ads, Sklik, Facebook Ads a dalších. Typy PPC reklam Vyhledávací kampaně V našich […]
E-mailový marketing používá e-maily jako nástroj k budování vztahu s potenciálními a stávajícími zákazníky a k prodeji produktů nebo služeb. Kdykoliv společnost pošle e-mail, lze to považovat za formu e-mailového marketingu. E-mailing je jeden ze segmentů online marketingu stejně jako například marketing na sociálních sítích nebo obsahový marketing. E-mailing může odběratelům poskytovat různé typy obsahu, […]
Facebook má nejpropracovanější reklamní systém. Umožňuje cílit na potenciální zákazníky podle celé řady parametrů. Mezi ně patří demografické údaje jako věk, pohlaví, příjem, zájmy a další. Často se ale stává, že máme o svých zákaznících mylné domněnky. Kde tedy vzít ty správné údaje bez toho, aniž bychom jen hádali? V Google Analytics máte podrobná data […]
Máte vyladěnou stránku na Facebooku, publikujete kvalitní obsah, ale stále se vám nedaří zapojit dostatečné množství lidí, protože mají vaše příspěvky nízký dosah? S přípravou kvalitního obsahu na sociální sítě je spousta práce, ale jak příspěvky dostat k co nejvíce lidem, aby měla jejich tvorba přínos pro vaši firmu? Nízký dosah je způsoben změnou algoritmů […]
- 1
- 2