Online marketing PPC reklama Sociální sítě
Online marketing PPC reklama Sociální sítě

TikTok reklama pro rok 2023

TikTok je sociální síť, která v posledních letech dosáhla velké popularity a získává si stále více uživatelů. Jedná se o aplikaci pro sdílení krátkých videí, která uživatelům umožňuje vytvářet, sdílet a prohlížet videa různých žánrů. Je oblíbená zejména mezi mladými uživateli, ale stále více si na této platformě nachází své místo i starší uživatelé. TikTok […]

Online marketing
Online marketing

Záznam webináře Přivítejte Google Analytics 4 (Marketingová akademie s EBOOST)

První díl marketingové akademie ve spolupráci s Eshop-rychle jsme věnovali novému Google Analytics 4, který od 1. 7. 2023 nahradí aktuální Google Analytics Universal. Google Analytics 4 přináší celou řadu inovací a změn, proto jsme na toto téma připravili online webinář, během kterého vám všechny novinky srozumitelně vysvětlujeme a jehož celý záznam je nyní k […]

Případové studie
Případové studie

Jak jsme pomohli KPfitness vyrůst o 449 % v okurkové sezóně

Znáte KPfitness? Pokud ne, tak brzy budete! Jedná se o obchod se sportovní a zdravou výživou a fitness doplňky sídlící v Hodoníně na jižní Moravě. Hlavní předností e-shopu je naprosto skvělá zákaznická podpora, která dokáže zákazníkům poradit v každé „fitness situaci“. A nejen to! Může se pyšnit také výčtem prodávaných značek, jelikož většina podobných e-shopů […]

Online marketing PPC reklama
Co je PPC reklama
Online marketing PPC reklama

Co je PPC reklama

PPC reklama je jedním z nejvýkonnějších typů internetové reklamy. Zkratka PPC znamená Pay Per Click neboli platba za proklik. Za PPC reklamu tedy platíte až ve chvíli, kdy na ni někdo klikne. PPC reklamy se nastavují v PPC systémech jako např. Google Ads, Sklik, Facebook Ads a dalších. Typy PPC reklam Vyhledávací kampaně V našich […]

E-mailový marketing Online marketing
Co je e-mailový marketing
E-mailový marketing Online marketing

Co je e-mailový marketing?

E-mailový marketing používá e-maily jako nástroj k budování vztahu s potenciálními a stávajícími zákazníky a k prodeji produktů nebo služeb. Kdykoliv společnost pošle e-mail, lze to považovat za formu e-mailového marketingu. E-mailing je jeden ze segmentů online marketingu stejně jako například marketing na sociálních sítích nebo obsahový marketing. E-mailing může odběratelům poskytovat různé typy obsahu, […]

Online marketing PPC reklama Sociální sítě
Využijte data z Google Analytics pro reklamy na Facebooku
Online marketing PPC reklama Sociální sítě

Využijte data z Google Analytics pro reklamy na Facebooku

Facebook má nejpropracovanější reklamní systém. Umožňuje cílit na potenciální zákazníky podle celé řady parametrů. Mezi ně patří demografické údaje jako věk, pohlaví, příjem, zájmy a další. Často se ale stává, že máme o svých zákaznících mylné domněnky. Kde tedy vzít ty správné údaje bez toho, aniž bychom jen hádali? V Google Analytics máte podrobná data […]

Online marketing PPC reklama Sociální sítě
Proč a jak propagovat příspěvky na Facebooku
Online marketing PPC reklama Sociální sítě

Proč a jak propagovat příspěvky na Facebooku

Máte vyladěnou stránku na Facebooku, publikujete kvalitní obsah, ale stále se vám nedaří zapojit dostatečné množství lidí, protože mají vaše příspěvky nízký dosah? S přípravou kvalitního obsahu na sociální sítě je spousta práce, ale jak příspěvky dostat k co nejvíce lidem, aby měla jejich tvorba přínos pro vaši firmu? Nízký dosah je způsoben změnou algoritmů […]

  • 1
  • 2