Rádi byste na svůj web nasměrovali lidi, kteří shání to, co vy nabízíte? Chcete platit za reklamu, jen když přinese zájemce? Pak je PPC to pravé pro vás.

Náklady za inzerci budete mít vždy pod kontrolou a hned uvidíte, jestli se vám vyplácí. Velkou výhodou je i flexibilita. PPC kampaně lze totiž kdykoliv rychle změnit nebo vypnout.

Co je PPC marketing

PPC (pay-per-click neboli platba za proklik) je výkonnostní reklama v internetových vyhledávačích, ale také na Facebooku nebo jinde na webu. Patří mezi jeden z neúčinnějších typů propagace na internetu. Jak název napovídá, platíte až ve chvíli, kdy na váš inzerát někdo klikne a dostane se tak přesně tam, kde ho potřebujete mít. Například na váš web nebo e-shop.

Správa PPC kampaní

Ke správě PPC reklamy slouží PPC systémy. Jedná se hlavně o Google Ads (dříve Google AdWords) a Seznam Sklik. V Google Ads se nastavuje Google reklama a reklama na YouTube, přes Sklik se řeší reklama na Seznamu. Oba systémy si poradí s umístěním reklamy i na mnoho dalších webů.

PPC reklama funguje na principu aukce a „soutěží“ s dalšími podobnými inzeráty o výhodnější pozici při zobrazování. Její úspěšnost ovlivňuje například cena, kterou si rozhodujete sami. Dobrá pozice ale nezávisí pouze na ní. Roli hraje i vhodný výběr klíčových slov, relevantnost obsahu a další faktory.

Šikovný PPC specialista vám PPC kampaň umí navrhnout tak, aby dosáhla ideálního poměru mezi výkonem a cenou. Jinými slovy, aby získala co nejvyšší pozici za co nejmenší cenu.

Proč se PPC vyplatí

Připadáte si občas na internetu jako princ, který se trním prodírá ke spící krásce? Než odklikáte všechny útočící bannery, už ani nevíte, co čtete. Zato víte, kde zlevnili jogurty a jaké pleny chtějí čtyři z pěti batolat. Škoda jen, že máte na mléčné výrobky alergii a váš syn je už na vysoké. Ztráta času pro vás a škoda peněz pro ty, kdo takové reklamy draze platí.

Pokud se podobným přešlapům ve vašem podnikání chcete vyhnout, potřebujete vaši reklamu přesně zacílit. A právě to PPC reklama zvládne perfektně.

Jak PPC funguje v praxi?

Představte si, že chcete začít lyžovat a jdete pro informace na Seznam či Google. Vyhledávač vás nasměruje na web místní ski školy, která nabízí spoustu dobrých rad a také lyžařské kurzy. Sice jste původně jen obhlíželi terén, ale proč to nakonec s nimi rovnou nezkusit, když vám navíc půjčí i lyže.

Proč jste klikli právě na tento odkaz a ne na jiný? Protože právě tento inzerent měl propracovanou PPC kampaň. Jeho reklama se ukázala na tom správném místě a hlavně tomu správnému člověku.

Nevíte si s PPC rady? Ozvěte se nám!

Chcete i vy platit jen za reklamy, které přináší klienty? Tak to jste u nás na správném místě.

Audit stávajících PPC reklam

Zanalyzujeme současný stav vašich PPC reklam.

Správa PPC reklam na Googlu

Pomůžeme vám získávat zákazníky z nejpoužívanějšího vyhledávače na světě i v Česku.

Správa PPC reklam na YouTube

Vaší reklamou oslovíme uživatele největšího internetového serveru pro sdílení videí.

Analýza klíčových slov

Najdeme vhodná klíčová slova na míru vaší PPC reklamě.

Správa PPC reklam na Seznamu

Postaráme se o vaše zviditelnění na nejoblíbenějším českém vyhledávači.

Dostaňte z vaší PPC kampaně to nejlepší
za co nejméně peněz!

Náš blog

Novinky z našeho blogu

Hledáte informace ze světa online marketingu? Zajímá vás, jak funguje internetová reklama?
Zde najdete vše, co jste chtěli vědět o digitálním marketingu, ale báli jste se zeptat.