Chcete efektivně komunikovat s vašimi klienty a budovat s nimi dlouhodobé vztahy?
Rádi byste je pravidelně oslovovali s personalizovanými nabídkami?

Využijte e-mailový marketing! Je to jeden z nejvýkonnějších nástrojů internetového marketingu, který uvítá i vaše peněženka.

Proč se e-mailový marketing vyplatí?

E-mailový marketing umožňuje přímý kontakt mezi vámi a vaším klientem. Nabízí prostor pro prezentaci vaší nabídky a přivádí návštěvníky na váš web nebo e-shop. To vše za cenu, která nemá konkurenci. Náklady na jeden rozeslaný e-mail se pohybují v řádu haléřů. Pokud e-mailing děláte správně, vrátí se vám mnohonásobně víc.

Ohromnou výhodou e-mailového marketingu je i snadné vyhodnocení kampaní a vysoká výpovědní hodnota získaných dat. Úspěšnost každé rozesílky velmi jednoduše změříte. Výsledné údaje poslouží při plánování dalších akcí a navíc vám poskytnou i spoustu užitečných informací o vašich klientech.

Jak dělat úspěšný e-mail marketing

Dostáváte občas nevyžádané e-maily, které vás obtěžují? A čtete je vůbec, nebo končí rovnou v koši?

Efektivní e-mailový marketing nelze stavět na spamu. Nejhorší, co můžete udělat, je rozesílat maily hlava nehlava a doufat, že alespoň nějaká rybka uvízne v síti. Takové taktiky nepřesvědčí lidi ke koupi, ale spíš k tomu, aby rychle smazali vaši zprávu i telefonní číslo.

Nechcete se stát postrachem e-mailových schránek vašich klientů? Nezahlcujte je. Připravte si strategii a vaše rozesílky pečlivě naplánujte. Pozor byste si měli dát nejen na zavalování příjemců e-maily, ale i na přílišné množství nabídek v jednom sdělení.

Komu posílat e-mailing a jak

Nejde jen o to, co říkáte, ale také o to, jak to říkáte. Úspěch e-mailingu přímo závisí na slovech, která použijete. Dejte si s vašimi texty záležet.

Neméně důležité je poslat vaši zprávu těm správným lidem. Nemá smysl střílet drahocenné náboje naslepo. Vytvořte si kvalitní databázi příjemců a zamyslete se, na koho nasměrovat vaši rozesílku.

Mějte také vždy na paměti, že k jakémukoliv rozesílání e-mailů potřebujete nejprve souhlas příjemce. Opomenutím této skutečnosti byste si mohli vysloužit nejen pověst e-mailového dotěry, ale i tučnou pokutu.

Chcete i vy využívat kanál s nejvyšší návratností investic, ale nemáte prostor starat se o vše sami? My vám pomůžeme!

Audit stávajících kampaní

Podíváme se na vaše dosavadní e-mailingové kampaně a navrhneme vám, jak je můžete vylepšit.

Copywriting

Napíšeme texty vašich e-mailů tak, aby obsáhly všechny důležité informace a byly atraktivní.

Kompletní správa kampaní

Zrealizujeme pro vás dlouhodobé e-mailingové kampaně i jednorázové rozesílky. Zajistíme průběžné hodnocení a optimalizaci.

E-mailingová strategie

Připravíme vám kompletní strategii, od plánování obsahu, využití stávající databáze a sběru kontaktů až po volbu vhodného nástroje.

Nastavení e-mailingu

Postaráme se o design vašich e-mailových kampaní včetně kódování a nastavení. Zajistíme jejich plnou automatizaci.

Oslovte jednoduše vaše zákazníky
a prezentujte jim vaši nabídku za minimální náklady!

Náš blog

Novinky z našeho blogu

Hledáte informace ze světa online marketingu? Zajímá vás, jak funguje internetová reklama?
Zde najdete vše, co jste chtěli vědět o digitálním marketingu, ale báli jste se zeptat.