Vlastníte e-shop a chybí vám zákazníci? Je vaše nabídka srovnatelná nebo lepší než u konkurence a lidé přesto nakupují jinde? Možná jste pro ně neviditelní.

Pokud nejste na srovnávačích zboží, připravujete se o jeden z nejvýhodnějších marketingových kanálů, který přivádí nové klienty do e-shopu.

K čemu slouží srovnávače zboží?

Když vám dojde chleba, zajdete do potravin. Jak ale zjistíte, kde mají nejchutnější pečivo za dobrou cenu? Obejdete všechny obchody široko daleko a vyzkoušíte to. Čas jsou ale peníze a tak se nejspíš spokojíte s omezeným výběrem blízké prodejny.

Kdyby ale jeden obchod nabízel všechny druhy pečiva od všech pekařů ve městě, určitě byste tam zavítali. A právě tuhle možnost ve světě internetových nákupů představují srovnávače zboží. Ať pečete housky, nebo prodáváte pojištění, vaše nabídka by na jejich virtuálních pultech neměla chybět.

Jak porovnávače zboží fungují

Srovnávače zboží jsou webové stránky, které porovnávají nabídky prodejců na internetu. Jejich kritéria mohou být různá. Nejčastěji je posuzují podle ceny, dostupnosti, možnosti dopravy, ale i úrovně zákaznického servisu nebo hodnocení nakupujících.

Informace o porovnávaných produktech a službách získávají srovnávače díky datovému souboru, který se nazývá XML feed. Právě s jeho pomocí dojde k propojení e-shopu s porovnávačem a přenosu klíčových dat, která se pak automaticky aktualizují.

Vyplatí se být na srovnávačích?

Jednoznačně ano, pokud nabízíte něco, co prodávají i jiné obchody. To znamená takové zboží či služby, které lze porovnávat s konkurencí. A je to výhodné i cenově. Platíte až při prokliku zájemce na váš e-shop nebo procentem z objednávky.

Většina lidí navštíví zbožové srovnávače, když hledá informace o nabídkách e-shopů. A to je obvykle ve chvíli, kdy jsou připraveni nakupovat. Pro váš e-shop asi neexistuje výhodnější moment, kdy by se o něm měli dozvědět. Srovnávače vám tak přinesou nejen zviditelnění, ale i zvýšení obratu a konverzní míry.

Přehled srovnávačů zboží

  • Heureka.cz
  • Zboží.cz
  • Hledejceny.cz
  • Srovnáme.cz
  • Hyperzboží.cz
  • Google nákupy
  • Cochceš.cz
  • Glami.cz
  • Shopalike.cz
  • Favi.cz
  • Biano.cz

Chcete, aby i vaše nabídka zářila na nejoblíbenějších srovnávačích zboží? My vám pomůžeme!

Registrace

Zajistíme vaši registraci do jednotlivých srovnávačů.

Párování

Zabezpečíme zařazení vašich produktů do správných kategorií a tím pomůžeme ke zvýšení jejich viditelnosti i šance na proklik.

Analýzy a reporty

Budeme pravidelně hodnotit výsledky a informovat vás.

XML feed

Postaráme se o vygenerování datového souboru, jeho optimalizaci pro jednotlivé srovnávače a hladké propojení vašeho e-shopu se srovnávačem.

Biddování

Postaráme se o nejvýhodnější nastavení a efektivní optimalizaci ceny za proklik.

Zvyšte tržby vašeho e-shopu.
Oslovte zákazníky ve chvíli, kdy chtějí nakupovat!

Náš blog

Novinky z našeho blogu

Hledáte informace ze světa online marketingu? Zajímá vás, jak funguje internetová reklama?
Zde najdete vše, co jste chtěli vědět o digitálním marketingu, ale báli jste se zeptat.