Chcete nenuceně komunikovat se zákazníky a být pro ně autoritou, na kterou se rádi obrací? Pusťte se do obsahového marketingu!

Pravidelné publikování hodnotného obsahu různými digitálními cestami vám přinese nové příznivce a v důsledku zlepší i vaše obchodní výsledky.

Co je obsahový marketing?

Pokud jste dočetli až sem, tento text vás nejspíš zaujal. A přesně o tom obsahový neboli content marketing je. Musí nabídnout materiál natolik zábavný nebo poučný, že přirozeně přiláká pozornost relevantního publika a už ji neztratí.

Když se nám líbí určitý obsah, vytvoříme si k němu pozitivní postoj a ten se pak v našem podvědomí automaticky přesouvá i na jeho autora. Tím může být firma, produkt i osoba. Stáváme se fanoušky a ti se často mění v klienty. Dobrý content tak pomáhá zvýšit reputaci i prodeje.

Jak content marketing funguje?

Ve skříni není jediná čistá košile a pračka vám vyhlásí stávku. Co teď? Google vás navede na YouTube kanál jakéhosi Antonína Zručného, opraváře. Díky jeho návodu přinutíte vzpurný spotřebič fungovat a zachráníte vaši pověst elegána. Příště už si pro kutilské rady půjdete rovnou na Antonínovy stránky. A až se rozbije něco, co sami nespravíte, víte koho zavolat.

Opravář Antonín investuje spoustu energie do natáčení videí, která zdarma publikuje na sociálních sítích. Nic v nich neprodává, pouze sdílí svá doporučení. Jeho snažení se mu ale mnohonásobně vrací. Díky užitečnému obsahu se jeho stránky těší velké oblibě. Když jeho příznivci potřebují opravy, nenajmou neznámou firmu. Mají přece Tondu!

Jak začít tvořit obsah

Na příkladu Antonína vidíme, že dobrý obsah nahradí i ty nejdražší reklamy a dokonce je svou účinností často překoná. Kolik opravářů v inzerátech tvrdí, že provádí kvalitní práci? Mnozí říkají pravdu a někteří jsou i levnější než Tonda. Spousta lidí ho ale stejně upřednostní, protože už si získal jejich důvěru.

Content marketing lze dělat skoro v každé oblasti podnikání. A nemusíte se proto hned stát celebritou na YouTube. Stačí systematicky publikovat kvalitní materiál a už tvoříte obsah. Jeho přidaná hodnota může spočívat ve sdílení zajímavostí, znalostí nebo zábavných příspěvků. Začít se dá s málem. Třeba zveřejňovat poutavé články na Facebooku nebo je sami psát.

Obsahový marketing je dlouhodobou strategií

Kvalitní obsah je král. Nečekejte ale, že se jen díky němu stanete přes noc hitem internetu. Úspěšný content marketing spočívá zejména v důsledné a konzistentní práci. Ta nestojí jen na skvělých nápadech, ale vyžaduje vytrvalost a trpělivost.

Chcete i vy získávat věrné příznivce, ale chybí vám čas, energie nebo fantazie tvořit kvalitní obsah? Rádi se toho ujmeme!

Strategie a plán

Vymyslíme pro vás komplexní strategii včetně obsahového a publikačního plánu.

Optimalizace obsahu (SEO)

Podíváme se vašemu obsahu na zoubek a pomůžeme vám s jeho optimalizací pro vyhledávače.

Tvorba a publikace obsahu

Vše, co navrhneme, pro vás také rádi připravíme a zrealizujeme.

Propagace obsahu

Postaráme se o distribuci a propagaci vašeho obsahu na sociálních sítích.

Získejte nenuceně pozornost
vašich potenciálních zákazníků.
Budujte pomocí obsahu vaši značku
a zvyšte prodeje

Náš blog

Novinky z našeho blogu

Hledáte informace ze světa online marketingu? Zajímá vás, jak funguje internetová reklama?
Zde najdete vše, co jste chtěli vědět o digitálním marketingu, ale báli jste se zeptat.